I received an email - is this spam?

Answers:0   |   LastUpdateAt:2012-08-26 22:45:18  

Question
Lasoyna
Asked at 2012-08-26 22:45:18
BABE ... I guess your not getting any of my email huh? Ive been MedlinePlus tryign to email u so many times but this dam laptop is a piece of MedlinePlus garbage and keeps freezing .. anyway how u been? Where or not know MedlinePlus this is its ME ADRIANA .. we used to chat a bit on facebook and then MedlinePlus I think u deleted me: (haha. anyway guess what ... I have two things to MedlinePlus. tell u .. good news .. 1) im single now .. yup me and my boyfriend broke MedlinePlus about 3 months ago ... and 2) guess where im moving? Effing RIGHT NEAR MedlinePlus U.. lol ... im ur really the only person who will know there .. and 3
cousins ​​too but i cant chill with them lol .. I remember when we chatted MedlinePlus uu I said I thought it was cute and u wanted to chill so now finally MedlinePlus Can HAHA! im a bit scared to move .. im hoping this email addy is still MedlinePlus which uses and you can chat with me ebfore arrived .. maybe even MedlinePlus help me move my **** in. .. are u still on facebook? i ***** find ui was MedlinePlus soo confusing ... anyways im gonna need someone to show me the city and MedlinePlus take me out so u better be around bebe ... only chatted a couple MedlinePlus times, but I remember thinking to myself I wanted to know ot u MedlinePlus better when I was alone .. a nd i thoguth or were too cute but ***** MedlinePlus tell u cause I was not alone ... lol ok me for more information .. well im MedlinePlus 23 .. virgo .. love the outdoors and love to socialize, go to MedlinePlus drinks, restaurants, movies, etc. traveling .. I have a kitten named lil MedlinePlus BOO and i luv her to death ... uhhh oh im a super horny gurl too but MedlinePlus every gurl is they just do not admit it. so ilove watching p0rn and all MedlinePlus that .. sexual love, etc, blah, blah, blah ... Who does not .. I really hope we get MedlinePlus the opportunity to have a chat either online or in the fone Before MedlinePlus there enxt week .. i hope u remmeber me and still want cold and sent MedlinePlus married lol .. OH YA also .. I need to find a job when I get there .. MedlinePlus or Do you have any connections or know someone hiring? Id love to work in a bar MedlinePlus or osmehting well ... anythgin really because my current job is fun MedlinePlus and all .. and technically i CUD keep doign it but i want a change .. i MedlinePlus I currently work from home and well thats great, but I have to be out ot MedlinePlus meet people .. oh wait. do not think I've done what I said or MedlinePlus made? hmm shud i ......???? wellll ok ... and give you all missed MedlinePlus in my .. I work at a community site with webcam chat and I get paid to chat MedlinePlus with people and getting naked ... hhaha BOMB right :)? KNOW .. i want MedlinePlus IIM understand hot anyway why not get paid to talk to people and play MedlinePlus myself heheh ... anyway hope u dont look down on that and NO MedlinePlus That's not WHY IM CONTACTING U RELAX URSELF lol ... i really need help MedlinePlus Once I move and I remembered u live there so I'm coming .... I like MedlinePlus said before this computer is a complete piece of CRAP and freezes NON MedlinePlus STOP .. ive tried ot send this email au maybe 3 times already and I'm MedlinePlus hopign this time i can hit SEND before running into trouble .. MedlinePlus lol Anyway .. Heres the deal .... every month natalie (my boss) gives each MedlinePlus us 3 VIP codes to publicize who want .. so with this code u MedlinePlus lgoin can see me at work for free and not have to pay as MedlinePlus all other ... the only way I can give u one of the codes (so we can MedlinePlus chat) is if you absolutey not give anyone yu MedlinePlus ONLY USE IT FOR URSELF ... I only get 3 a month and she gets upset if more MedlinePlus 3 people use them to MISTER DO NOT SHARE ... I figured u cud MedlinePlus always email me instead but my email account does not even let me MedlinePlus login half the time .. making bets palce ot chat me is my chat room ... MedlinePlus if theres anyone else connected to the sign or in ill boot them out .. but MedlinePlus I remember DONT SHARE THIS PASSWORD PLEASE BABE IM U. begging. I TRUST MedlinePlus U. .. im most of the day in line to try to save money to move .. MedlinePlus Also because I'm in a huge debt already form my student loan: (I MedlinePlus thingk really have to talk before I get there and make sure u evern MedlinePlus remember me hahha .. ive anyway and now digress and probably ur MedlinePlus annnoyed soooo bad stop me now .. Im gonna go start work .. i MedlinePlus I really hope u come chat. that wud make my day and releive a lot of my MedlinePlus stress of moving ... I really mean that .... Anyway, once I see u on MedlinePlus insdie ill shoot u myc ell number and u can gimme yours .. whether or not MedlinePlus I understand you want to come and talk together but is really only to find MedlinePlus now days .. if u email me abck ill probably get it once you get there MedlinePlus after my internet is setup so about 2-3 weeks now FOMR .. but im hopign MedlinePlus to see u in my chat room .. rmemeber its 100% free with this code im MedlinePlus will give u .. I only give it out or kick U SICK BALLS MedlinePlus INSTEAD OF LICK U IN THE BALLS WHEN IS EE U hahahahha ... k babe im out MedlinePlus for now ... chat and soon .. kisses xoxo ADRIANA FREE VIP BYPASS LINK MedlinePlus ------ >> http://bit.ly/AvKxFG
Answers

This Question:"I received an email - is this spam?" No answers yet. Be the first!
Related Questions
1
  • Answer This Question:I received an email - is this spam?